Skip to main content

دعوت به همکاری در دارالترجمه رسمی میرپارس

دارالترجمه رسمی میرپارس (کد 532) در نظر دارد جهت تکمیل پرسنل مترجم خود، از شما مترجمان به شرح زیر جهت همکاری دعوت به عمل آورد:

  • مترجم دورکار
  • مترجم فرم زن دورکار
  • مترجم فرم زن حضوری
  • مترجم رسمی در تمامی زبان ها

همانند بسیاری دیگر از مشاغل که امکان دورکاری در آنها وجود دارد شغل مترجمی نیز به صورت دورکاری وجود دارد. برخی از مجموعه‌ها به دلایل مختلف ترجیح می‌دهند نیروهایی که جذب می‌کنند به صورت دورکار باشند. دورکاری در واقع شغلی است که بدون نیاز به حضور در مکان مشخصی انجام می‌شود و شاغلین این دسته عمدتا در منزل انجام وظیفه می‌کنند و از طریق بسترهای ارتباطی مانند اینترنت، تلفن، ویدئو کنفرانس و … با همکاران و مدیران خود در ارتباط هستند.

نتایج تحقیقات و نظرسنجی‌های مختلف نشان می‌دهد دورکاری در سالهای اخیر به شدت مجبوبیت یافته است و تعداد فرصتهای شغلی که به صورت دورکاری هستند نیز روز به روز در حال بیشتر شدن است. دورکاری مزیت‌های زیادی هم برای کارمند و هم برای کارفرما ایجاد می‌کند.

مزیت دورکاری برای کارمندان

از مهمترین مزیت‌هایی که دورکاری برای کارمندان دارد می‌توان به صرفه جویی در زمان به دلیل عدم نیاز به حضور در محل کار، راحتی در محیط انجام کار، تمرکز بیشتر و بهتر برای برخی از کارمندان، از بین رفتن هزینه‌های مربوط به مراجعه به محل کار و عدم الزام به کار در ساعات خاص در بعضی مشاغل دورکاری اشاره کرد.

مزیت دورکاری برای کارفرمایان

اما این مزایا تنها محدود به کارمندان و شاغلین مشاغل دورکاری نیست و کارفرمایان نیز در برخی مشاغل ترجیح می‌دهند نیروهای دورکار استخدام کنند. از جمله این مزیت‌ها می‌توان از کاهش هزینه‌های مربوط به دفتر کار، کاهش هزینه‌های مربوط به سرویس ایاب و ذهاب کارکنان در شرکتهای بزرگ، بالا رفتن ساعات مفید کارکنان دورکار و عدم نیاز به حضور کارکنان در همه ساعات کار نام برد.

مترجم-یار یا به اصطلاح مترجم فرم‌زن، به مترجمی گفته می‌شود که در امر ترجمه اسناد و مدارک مهارت کامل دارد و با کمک فرم‌ها و قالب‌های آماده، میتواند تمامی مدارک رسمی را ترجمه کند. برای مثال در اسنادی مانند سند ازدواج برخی از اطلاعات ثابت هستند و برخی از اطلاعات متغیر. مترجم فرم‌زن از یک فرم و قالب آماده که برای سند ازدواج در نظر گفته شده است استفاده می‌کند و نیاز نیست کل عبارات و متون آن را ترجمه کند بلکه فقط موارد متغیر مانند نام، نام خانوادگی، تاریخ تولد و … که برای هر فرد متفاوت هستند را ترجمه می‌کند.

مترجم رسمی به شخصی گفته می‌شود که با شرکت در آزمون‌ ویژه قوه قضاییه و کسب نمره قبولی در آزمون کتبی و مصاحبه علمی و گرفتن استعلام‌های مختلف از مراجع گوناگون، صلاحیت آنها برای ترجمه اسناد رسمی و دولتی تایید می‌گردد. مرجع برگزاری امتحانات مترجم رسمی اداره فنی قوه فضاییه است که با کمک سازمان سنجش انجام می‌شود.

هر زبان، مترجم رسمی مخصوص به خود را داردو یک شخص می تواند در بیش از یک زبان جواز مترجمی رسمی را اخذ کند به شرطی که در هر زبان بطور جداگانه امتحان داده باشد و نمره قبولی را دریافت کرده باشد.

دارالترجمه رسمی میرپارس با بیش از 30 سال سابقه درخشان در امر ترجمه رسمی جهت گسترش خدمات خود نیاز به جذب مترجمین رسمی در زبان های زیر دارد
1) مترجم رسمی ایتالیایی
2) مترجم رسمی ترکی استانبولی
3) مترجم رسمی آلمانی
4) مترجم رسمی روسی
5) مترجم رسمی عربی
6) مترجم رسمی اسپانیایی

7) مترجم رسمی انگلیسی

8) مترجم رسمی فرانسه

در صورتیکه دارای پروانه ترجمه رسمی در یکی از زبان های فوق هستید و تمایل به همکاری دارید با شماره 09126449174 خانم میرباقری تماس بگیرید.

متقاضیان محترم بعد از پر کردن فرم مربوطه و ثبت مشخصات، در صورتی که توسط تیم مدیریتی دارالترجمه رسمی شماره 532 (دارالترجمه میرپارس) واجد شرایط تشخیص داده شوند ظرف مدت 72 ساعت جهت ادامه مراحل همکاری با ایشان تماس گرفته خواهد شد.

از علاقه‌مندان دعوت می‌کنیم با تکمیل فرم زیر درخواست خود را برای ما ارسال نمایند. ضمنا در صورت وجود هرگونه ابهام می‌توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.