Skip to main content

👌به دنبال یک دارالترجمه معتبر و مورد تایید تمامی سفارتخانه‌ها برای ترجمه مدارک خود هستید؟ جای درستی آمده‌اید!👌

با افتخار اعلام می‌کنیم دارالترجمه رسمی میرپارس (زبان انگلیسی کد 532)، مورد تایید تمامی سفارتخانه‌های انگلیسی زبان در ایران و سفارتخانه‌های کشور آمریکا و کانادا در کشورهای همسایه می‌باشد. پس اگر  به دنبال یک دارالترجمه معتبر و قابل اعتماد برای ترجمه مدارک خود به زبان انگلیسی هستید، دارالترجمه رسمی میرپارس با بیش از 20 سال تجربه در عرصه ترجمه مدارک رسمی، به شما خدماتی با کیفیت و بی‌نظیر ارائه می‌دهد.

دارالترجمه رسمی آنلاین

آیا می‌دانید یک سری از دارالترجمه‌ها بدلیل سوابق بدی که در گذشته داشته‌اند (تعداد زیاد ترجمه غلط و اشتباه)، توسط یک یا چند سفارتخانه در لیست سیاه قرار گرفته‌اند و اگر ترجمه شما توسط آن دارالترجمه صورت گرفته باشد، مدارکتان مورد تایید سفارت نیست؟ پس چه باید کرد؟ چطور می‌توان نام مترجمین موجود در بلک لیست سفارتخانه‌ها را پیدا کرد؟

 

چه دارالترجمه‌هایی مورد تایید سفارت هستند؟

بعضی از سفارتخانه‌ها در وبسایت فارسی خود لیست مترجمینی که مور قبولشان نیست منتشر می‌کنند. ولی متاسفانه بعضی سفارتخانه‌ها در سایتشان چیزی ازین بابت نمی‌گویند و شما تنها زمانی از این موضوع مطلع می‌شوید که در تایم مصاحبه و ارائه مدارک خود با این جمله مواجه می‌شوید: “مترجمی که مدارک شما را مهر و امضا کرده مورد تایید سفارتخانه ما نیست.” و شما بعد از ماه‌ها و شاید سال‌ها انتظار برای دریافت نوبت سفارت و صرف هزینه برای ترجمه مدارک، می‌بایست مدارک خود را مجددا ترجمه کنید و به دنبال وقت جدیدی برای مصاحبه باشید.

دارالترجمه معتمد سفارت

سفارتخانه‌ها نقش بسیار مهمی در اعتبار دارالترجمه‌ها دارند زیرا در اکثر مواقع احتیاج دارید که ترجمه‌ مدارکتان را به تایید سفارت برسانید. دارالترجمه مورد تایید میرپارس با افتخار اعلام می‌کند که توسط سفارتخانه‌های معتبری چون سفارت انگلستان، سفارت کانادا، سفارت فرانسه، سفارت استرالیا و دیگر کشورهای دنیا به عنوان یک منبع معتبر و قابل اعتماد برای ترجمه مدارک تایید شده است.

ضمنا دارالترجمه میرپارس به ترجمه فوری نیز معروف است زیرا ترجمه‌های شما را در کمتر از یک روز آماده می‌کند. حتی شما عزیزان می‌توانید سفارش ترجمه‌تان را بصورت آنلاین ثبت نمایید و نیازی به مراجعه حضوری نیست. برای ثبت سفارش ترجمه رسمی آنلاین کلیک کنید.

دارالترجمه میرپارس با تیمی مجرب از مترجمان رسمی ماهر و باتجربه، تضمین می‌کند که ترجمه‌های شما دقیق و با کیفیت باشند. ما به کاربران خود تضمین می‌دهیم که ترجمه‌های ما توسط سفارتخانه‌ها تایید شده و قابل قبول هستند.

انتخاب دارالترجمه میرپارس برای ترجمه مدارکتان به شما این اطمینان خاطر را خواهد داد که هیچ اشتباهی در ترجمه شما صورت نخواهد گرفت و ترجمه‌هایتان 100% مورد تایید تمامی سفارتخانه‌ها خواهد بود. با ما همراه باشید تا در ترجمه مدارکتان به مقاصد مختلف بین‌المللی بی‌دردسر باشید.

برای درخواست خدمات ترجمه و مشاوره رایگان، با شماره 02166400955 تماس بگیرید. ما در خدمت شما هستیم تا به شما در انجام امور ترجمه رسمی و تایید مدارکتان توسط سفارت کمک کنیم.

این نکته را در نظر داشته باشید اگر سفارتی که شما قصد ارائه مدارکتان را دارید ترجمه رسمی به زبان انگلیسی را قبول نمی‌کند، می‌توانید به صفحه لیست مترجمین رسمی معتبر سایر زبان‌ها رجوع نمایید.

دارالترجمه مورد تایید سفارت خانه ها

ملاک انتخاب دارالترجمه مورد تایید سفارت

بر خلاف باور برخی که تصور می‌کنند سفارتخانه‌ها با دارالترجمه‌های خاصی همکاری می‌کنند و آنها را تایید می‌کنند اما موضوع به این شکل نیست. به طور کلی هر دارالترجمه رسمی که دارای مدرک معتبر از دادگستری باشد و در گذشته ترجمه با غلط نداشته است مورد تایید سفارتخانه‌ها قرار می‌گیرد. در واقع مطابق قوانین جمهوری اسلامی ایران اسنادی که نیاز به ترجمه رسمی دارند باید حتما توسط دارالترجمه‌های رسمی که مورد تایید دادگستری می‌باشند انجام پذیرد.

در بسیاری از مواقع افراد به دنبال دارالترجمه‌هایی هستند که مورد تایید سفارت کشورهای مختلف باشند. دلیل موضوع کاملا مشخص است. به دلیل اهمیت بالای ترجمه رسمی برای سفارتخانه‌های و نیاز به کیفیت بالای ترجمه این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد.

بسیاری از دارالترجمه‌ها تلاش می‌کنند طوری وانمود کنند که تنها دارالترجمه‌های مورد تایید هستند اما این موضوع درستی نیست! آنچه ملاک تشخیص مورد تایید بودن است مجوز رسمی دارالترجمه می‌باشد و در صورتی که یک دارالترجمه رسمی سندی را ترجمه و مهر نماید برای سفارتخانه‌های مختلف این سند معتبر است.

آیا سفارتخانه‌ها از دارالترجمه‌های خاصی کار قبول می‌کنند؟

بله ، بطور کلی سفارتخانه ها با هیچ دارالترجمه رسمی همکاری مستقیم ندارند. ولی دارالترجمه‌هایی که کیفیت ترجمه پایینی دارند و تعداد زیادی ترجمه اشتباه دارند و عدم رضایت مشتری را به دنبال خود دارند، در لیست سیاه بعضی از سفارتخانه‌ها قرار می‌گیرند. باعث افتخار ماست که دارالترجمه رسمی میرپارس جز معدود دفاتر ترجمه رسمی است که مورد تایید و معتمد تمامی سفارتخانه‌هاست. دلیل این امر نبود غلط نگارشی یا گرامری در متن، حفظ اصالت متن، رضایت همه مشتریان و سابقه طولانی در امر ترجمه رسمی است.

ارسال پاسخ