Skip to main content

برای شناخت بهتر تاثیر دارالترجمه شبانه روزی در کار باید بدانید معمولا نیاز به خدمات دارالترجمه به صورت فوری می‌باشد. به این معنی که به دلایل مختلف افرادی که نیاز به خدمات دارالترجمه دارند نیاز دارند سفراش خود را به صورت فوری ثبت نموده و روال کاری آنها به سرعت به جریان افتاده و در اسرع وقت کار آنها انجام شده و نسخه ترجمه شده و مهر شده مدارک خود را دریافت کنند. قبلا در مورد اینکه خدمات دارالترجمه فوری میرپارس چطور انجام می‌شوند توضیحاتی داده ایم.

همانطور که می‌دانید دارالترجمه‌ها مجموعه‌هایی دارای مجوزهای رسمی هستند که خدمات مربوط به ترجمه اسناد و مدارک رسمی را ارائه می‌دهند. در واقع شما زمانی به دارالترجمه مراجعه می‌کنید یا از سفارش اینترنتی دارالترجمه استفاده می‌کنید که نیاز به ترجمه مدارک یا اسناد خاصی دارید. معمولا نسخه ترجمه شده این مدارک جهت ارائه به دانشگاه‌ها، سفارتخانه‌ها، دادگاه‌ها و سازمان‌های خارجی استفاده می‌شود.

چرا شبانه روزی

دارالترجمه شبانه روزی در واقع خدمت جدیدی است که ما ارائه می‌دهیم. همانطور که اشاره شد، نیاز اکثر کاربران خدمات فوری است و وقت زیادی برای تهیه نسخه ترجمه شده ندارند. این موضوع باعث می‌شود وجود خدمات دارالترجمه 24 ساعته یا دارالترجمه شبانه روزی به شدت احساس می‌شود. بر خلاف دارالترجمه‌های سنتی که در ساعات اداری مشغول به کار می‌شوند و زمان ثبت سفارشات آنها در همین بازه زمانی است؛ میرپارس بستری را فراهم کرده است که کاربران بتوانند به صورت شبانه روزی ثبت سفارش خود را انجام دهند. این ثبت سفارش به صورتی اینترنتی انجام می‌شود. در واقع شما بدون نیاز به مراجعه حضوری می‌توانید در هر ساعت از شبانه روز و حتی در ایام تعطیل به راحتی سفارش خود را ثبت کنید.


بیشتر بخوانید: نحوه تایید ترجمه کارت شناسایی


اهمیت سفارش آنلاین در دارالترجمه شبانه روزی

البته بسیاری از دارالترجمه‌ها امکان ثبت سفارش اینترنتی را دارند اما تفاوت در زمان پیگیری است. سایر دارالترجمه‌هایی که اجازه ثبت سفارش به صورت اینترنتی را می‌دهند، در ایام تعطیل و ساعات غیر اداری سفارشات را بررسی نمی‌کنند. به عنوان مثل اگر شما ساعت 10 شب سفارش خود را ثبت کنید باید تا صبح فردا منتظر بمانید تا سفارش شما در دست اقدام قرار گیرد. اگر در ایام تعطیل باشید باید تا فرا رسیدن اولین روز غیر تعطیل منتظر بمانید. حتی در صورتی که در مدت زمان تعطیلی چند سفارش دریافت شده باشد ممکن است بررسی کار شما بیشتر هم به تعویق افتد. وجه تمایز میرپارس در ترجمه شبانه روزی در این است که در کلیه ایام تعطیل و هر ساعت از شبانه روز کارشناسان بلافاصله سفارشات شما را بررسی کرده، در صورت نیاز با شما تماس می‌گیرند و روند انجام سفارش شما به سرعت آغاز می‌گردد.

میرپارس با استخدام مترجمان رسمی به صورت شیفت‌های شبانه روزی تلاش می‌کند اتلاف زمان را به حداقل برساند و این امر باعث می‌شود در ایام تعطیل یا ساعات غیر اداری نیز کار شما پیگیری و انجام شود و در نتیجه سفارش شما در مقایسه با سایر دارالترجمه ها بسیار زودتر آماده شود.

 

ارسال پاسخ